بزرگترین فروشگاه ساز رایگان فارسی

بزرگترین فروشگاه ساز رایگان فارسی

اگر علاقه مند به فروش و تجارت اینترنتی هستید اما امکان تهیه دامنه و سایت های فروشگاهی برای شما وجود ندارد ما به شما بزرگترین فروشگاه ساز رایگان فارسی را معرفی می کنیم که در آن  می توانید بدون هیچ سرمایه اولیه ای یک فروشگاه بزرگ با سلیقه و چیدمان شخصی خود داشته باشید. برای استفاده از این فروشگاه شما نیاز به داشتن هیچ گونه محصولی ندارید و با داشتن کمترین امکانات یعنی اینترنت و اختصاص دادن قسمت کمی از زمان روزانه خود به سود باور نکردنی برسید.

فروشگاه ساز فارسی مدیناس را می توان متفاوت ترین فروشگاه سازی نام برد که شما تا کنون شنیده اید دلایل این ادعا به شرح زیر است:

برای داشتن این فروشگاه نیازی به هیچ گونه تخصصی در مورد طراحی سایت وجود ندارد. زیرا شما می توانید از قالب پیش فرض فروشگاه استفاده کنید و فقط کافی است محصولاتی که فکر می کنید توانایی فروش و عرضه آنها را دارید انتخاب کنید و به سلیقه خود در فروشگاهتان قرار دهید.

این فروشگاه این امکان را به شما می دهد که دامنه ای را که قبلا داشته اید اکنون برای این فروشگاه استفاده کنید و در اصطلاح دامنه خود را بر روی فروشگاه پارک کنید.

استفاده از بنرهای تبلغاتی در سایت های دیگر خو یا در شبکه های اجتماعی

پرداخت پورسانت شما هر زمان که تمایل داشته باشید.

تنوع زیاد محصولا (تعدادی بالغ بر ۱۵۰۰ نوع جنس با تنوع فراوان در زمینه های مختلف پوشاک، زیور آلات، لوازم خانگی و کامپیوتر و لوازم دیجیتال)

در این فروشگاه همه چیز به سلیقه و نظر شما بستگی دارد و از شکل چیدمان سایت ف محصولاتی که عرضه می شود وتا قیمت محصول به شما و نظرتان بستگی دارد مثلا در تصویر زیر شما یک محصول با نام شلف طرح درخت را می بینید که قیمت آن ۱۷۵۰۰ تومان توسط سیستم همکاری در فروش بیان شده است اما شما می توانید این محصول را با قیمت کمتر و حتی بیشتر نیز عرضه کنید بدیهی است چنانچه این قیمت را کاهش دهید سود کمتری به دست می آورید در عوض ممکن است مشتریان بیشتری را جذب کنید و چنانچه قیمت پیشنهادی شما بیشتر از این میزان باشد سود بیشتری کسب می کنید اما ممکن است بسیاری از مشتری هایتان را از دست دهید. توصیه شخصی من این است که سود شما در فروش بیشتر با سود کمتر است نه اینکه فروش کمتر با سود بیشتر.

برای استفاده از تمام  این امکانات فقط کافی است وارد قسمت عضویت سایت همکاری در فروش مدیناس شوید مشخصات خود را وارد کنید و به اعضای این شبکه بزرگ بپیوندید تمامی مراحلی که برای ساخت فروشگاه نیاز است به زبان فراسی و با جزئیات کامل برای شما گام به گام شرح داده شده است به همین دلیل برای ایجاد این کسب و کار نیازی به دانش اولیه ای ندارید و فقط باید سعی کنید ترفند های جذب مشتری و سئو سایت را بیاموزید تا از رقیبان خود عقب نمایید و حداکثر سود ممکن را نصیب خود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.