تله شاپینگ یا همان تبلیغ تلوزیونی چیست؟

تله شاپینگ یا همان تبلیغ تلوزیونی چیست؟

دانستن پاسخ سوال تله شاپینگ یا همان تبلیغ تلوزیونی چیست؟ و اینکه می تواند کمک زیادی به صاحبان کسب و کاری که محصولاتی را تولید یا خدماتی ارائه می دهند کند. زیرا این روش یکی از موثر ترین راه های تبلغات برای جذب مشتری است و دلیل اصلی ان هم اعتماد مردم به رسانه ملی است. البته باید یاد آور شد که این اعتماد به هیچ عنوان نا به جا نیست زیرا تلوزیون تا زمانی که از کیفیت محصول یا خدماتی مطمئن نشود و آن محصول استاندارد های مشخصی را پاس کرده است.

برای استفاده از تله شاپینگ توجه به چه نکاتی الزامی است؟

۱- در تله شاپینگ دقیقا چه محصولی یا خدماتی قرار است تبلیغ شود و آیا می خواهید یک محصول را تبلیغ کنید یا گروهی از محصولات
۲- هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید چه مقدار است؟ این هزینه باید از قبل مشخص باشد اگر هزینه شما به اندازه کافی نیست می توانید از نوع آنلاین به جای تلوزیونی استفاده کنید زیرا تبلیغ آنلاین هزینه کمتری دارد البته طبیعتا تاثیرگزاری آن هم نیز کمتر است.
۳- صداقت در تبلیغ نکته کلیدی و اساسی این گونه تبلیغات است اگر ما اطلاعات غیر واقعی به مشتریان بدهیم شاید در روزهای اول شاهد اشتقبال زیاد مشتریان باشیم اما در طولانی مدت نمی توانیم انها را قانع و راضی نگه داریم و تاثیر تبلیغ ما به سرعت از بین خواهد رفت اما یک تبلیغی که اطلاعات کامل و واقعی به مخاطبان خود می دهد اعتماد مشتریان را جلب می کند و مشتریان برای نیازهای بعدی خود به همان محصول رجوع می کنند بنابراین نرخ مشتری ها به صورت تصاعدی بالا می رود.
۴- فردی که قرار است در مورد محصول صحبت کند باید فردی با فن بیان قوی باشد این فرد می تواند یکی از کارمندان شما باشد یا کسی از بیرون از شکت که به نوعی سخنران است را انتخاب کنید. البته امروز استفاده از شخصیت های معروف و محبوب مانند بازیگران یا بازیکنان فوتبال یا والیبال هم رواج دارد که می تواند تاثیر تبلیغ شما را چند برابر کند. (البته فراموش نکنید که به همان نسبت باید هزینه را افزایش دهید.)
۵- متنی که برای معرفی محصول انتخاب می کنید باید یک متن زیبا همراه با کلامات تاثیر گذار باشد، شروع خوبی داشته باشد زیرا اگر تبلیغ را با کلمات و عبارات جذاب شروع کنید مخاطب را ترغیب می کنید که تا پایان آگهی شما را دنبال کند بعد از بیان جملاتی از مشاهیر و بزرگان مزایای محصول خود را بیان کنید و همچنین بگویید که چگونه به فکر تولید این محصول افتاده اید و قرار است محصول شما چه مشکلی را حل کند.
۶- اسلات های زمانی و زمان های مناسب را برای پخش انتخاب کنید البته آن هم باید بل توجه به هزینه ای باشد که صرف می کنید مثلا یک شبکه استانی مسلما هزینه کمتری نسبت به یک شبکه ملی دارد همچنین اگهی که بین یک سریال پر طرفدار یا بین دو نیمه یک بازی فوتبال حساس پخش می شود تاثیر بیشتری خواهد گذاشت البته باز هم تاکید می کنیم هزینه این زمان ها بالاتر است پس با یک برنامه ریزی مشخص و یک برآورد دقیق میزان و زمان پخش اگهی خود را انتخاب کنید.

خلاصه ای از تله شاپینگ

به طور کلی باید گفت آگهی تاثیرگزار، آگهی است که دارای متن قوی و جذابی باشد که توسط فرد مشهور یا یک فرد با فن بیان بالا در یک بازه زمانی مشخص پخش می شود و در عین زیبایی باید برپایه صداقت استوار باشد.
سایت مدیناس به شما کمک می کند که محصولاتی را که در تله شاپینگ تبلیغ می کنید به مشتریان عرضه و در اختیار انها قرار دهد. همچنین محصولات تله شاپینگ به سادگی در بازار در دسترس نمی باشند اگر شما آگهی محصولی را در تلوزیون دیده اید و به دنبل آن می گردید حتما به سایت مدیناس هم سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.