همکاری در فروش اینترنتی و مزایای آن

همکاری در فروش اینترنتی و مزایای آن

با افزایش روز افزون خرید و فروش های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین در ایران، راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی چیزی است که ذهن بسیاری از افراد را برای ایجاد یک درآمد غیر فعال و رسیدن به آزادی مالی مشغول کرده است.
اما سوالی که ممکن است پرسیده شود این است که چگونه یک کسب و کار اینترنتی را شروع کرده و چه مدل از کسب و کار اینترنتی را انتخاب کنیم؟ همکاری در فروش اینترنتی و مزایای آن

سایت فروشگاه اینترنتی با کسب درآمد از همکاری در فروش چه تفاوتی دارد؟
همکاری در فروش یعنی زمانی که شما محصولِ فرد دیگری را به فروش رسانده و از بابت هر فروشی که انجام دهید درصدی پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت. به عنوان مثال اگر محصولی قیمت ۲۰۰۰۰ تومان داشته باشد و از بابت فروش هر محصول، ۲۰ درصد به شما پورسانت تعلق بگرید، شما میتوانید ۴۰۰۰ تومان سود کنید.

از طرفی راه اندازی فروشگاه اینترنتی به این صورت است که شما محصولات خودتان را به فروش میرسانید و قیمت آن را نیز خود تعیین میکنید، در نتیجه اگر محصولی ۲۰۰۰۰ تومان قیمت داشته باشد، بعد از فروش آن ۱۰۰ درصد سود متعلق به شما خواهد بود.

البته شاید در نگاه اول راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات خودتان بسیار بهتر باشد، اما هر کدام از مدل های معرفی شده مزیت ها و معایبی دارند که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

دیاگرام کلی فرآیند همکاری در فروش

۱) بازایاب یا همکار لینک تبلیغاتی محصول مورد نظر را در سایت یا وبلاگ خود قرار می دهد.
۲) مشتری یا بازدید کننده از طریق موتور جستجو یا تبلیغات وارد سایت یا وبلاگ شما می شود.
۳) مشتری یا باز دید کننده به لایلی مبادرت به کلیک بر روی گزینه محصول می کند.
۴) یبازدید کننده تبدیل به خریدار شده و سفارش خود را ثبت می کند.
۵) سود حاصله از فروش که همان پورسانت نامیده می شود به حساب شما واریز می شود.

برای استفاده از تمام  این امکانات فقط کافی است وارد قسمت عضویت سایت همکاری در فروش مدیناس شوید مشخصات خود را وارد کنید و به اعضای این شبکه بزرگ بپیوندید تمامی مراحلی که برای ساخت فروشگاه نیاز است به زبان فراسی و با جزئیات کامل برای شما گام به گام شرح داده شده است به همین دلیل برای ایجاد این کسب و کار نیازی به دانش اولیه ای ندارید و فقط باید سعی کنید ترفند های جذب مشتری و سئو سایت را بیاموزید تا از رقیبان خود عقب نمایید و حداکثر سود ممکن را نصیب خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.