تله شاپینگ و رمز موفقیت آن

تله شاپینگ و رمز موفقیت آن

تاکنون در منزل یا محل کار دوستان و اشنایان خود وسایل زیادی دیده ایم که با دیدن انها اولین سوالی که مطرح می شود این است که این را از کجا خریدی من تا کنون در بازار ندیده ام. و در پاسخ خواهید شنید که تبلیغش را در تلوزیون یا ماهواره دیدم و سفارش دادم و درب منزل تحویل گرفتم و جالب است که قیمت اکثر این محصولات هم در حد متوسط است و اکثر آنها هم دارای یک ویژگی خاصی هستند که به نوعی آنها را از سیار محصولات متمایز میکند.
ما در این پست قصد داریم تله شاپینگ و رمز موفقیت آن را مورد بررسی قرار دهیم و به هیچ عنوان نمی خواهیم در مورد آن قضاوت کنیم و فقط یک نگاه اطلاع رسانی به این مسئله داریم و قضاوت را به شما عزیزان واگذار می کنیم.
رمز موفقیت تله شاپینگ:
تله شاپینگ موفق تله شاپینگی است که با برنامه ریزی و اصول مشخصی تهیه شود به موارد زیر با دقت توجه کنید.
۱- تکرار راه نفوذ به ضمیر ناخود آگاه
رونشناسان بر این باورند که اگر فردی در طول روز بارها یک نکته را بشنود و ببیند به صورت ناخود آگاه به این نکته می رسد که این مسئله درست است و بر روی ذهنش تاثیر می گذارد پس اگر می خواهید تبلیغ شما تاثیر خود را بر روی مخاطبتان بگذارد باید به این نکته توجه کنید که پخش دفعات محدود اگهی شاید نتواند تاثیر مطلوب بر روی مخاطب شما بگذارد و نمی تواند بیننده را به مشتری تبدیل کند.
۲- تبلیغ خود را از زبان تولید کننده عرضه کنید
هنگامی که مثلا شما یک شامپو را تبلیغ می کنید اگر در یک کارخانه این تبلیغ ضبط شود در حالی که مطالب از زبان یک کارشناس که لباس فرم یا روپوش ازمایشگاهی به تن دارد بیان شود بور پذیری بیشتری بر روی مخاطب شما خواهد داشت و از سویی دیگر چون کارشناس بر آن محصول بیشتر اشنایی دارد و به طور کامل بر همه جزئیات آن واقف است و می تواند مطالبی را بیان کند که به راحتی تمام سوالاتی که ممکن است برای بیننده پیش بیاد را پاسخ دهد.
۳- معرفی محصول به بهترین شکل اما با رعایت اصل صداقت
سعی کنید به هنگام تبلیغ تمامی مزایا محصول خود را بین کنید و به طور کامل شرح دهید که محصول شما می تواند چه تغییری در روند زندگی شما به وجود می آورند همچنین سعی کنید آینده بیننده او را برایش متصور شوید مثلا به او بگویید اگر می خواهد از کمر درد در اینده ایمن باشد برای انجام کارهای روزانه خود از میز همه کاره تیبل میت که قابل تنظیم است و می توانید آن را با توجه به نوع کار و قد خود در درجه و زاویه مناسب تنظیم کند. این مژده به بیننده تبلیغ که ما برای مشکلی که ممکن است در آینده و یا همین اکنون با ان رو به رو شود راه حل اندیشیده ایم او را ترغیب می کند که به محصول ما اعتماد کند. البته توجه کنید که وعده ها و مزایایی که برای مشتری شرح می دهید باید کاملا واقعی و بر پایه صداقت باشند و به هیچ عنوان زیاده گویی و اغراق نکنید. در یک کلام باید گفت محصول را آن گونه که هست با عبارات زیبا و دلنشین و مخاطب پسند بیان کنید.
۴- نادر بودن محصول یا خدمات
محصولی که از طریق تله شاپینگ معرفی می شود اصولا محصولی است که به سادگی در بازار عرضه نمی شود و تعداد محدودی از آن تولید شده است و فقط توسط شرکت های خاصی عرشه می شود. سایت مدیناس با بسیاری از این شرکت ها در ارتباط است و محصولات آنها را می تواند با یک سفارش در اختیار شما قرار دهد. از جمله این محصولات می توان به کفش پیاده روی تن تاک اشاره کرد که دارای ویزگی های خاصی است که به شما کمک می کند نه تنها از این ورزش آسان و رایگان خسته نشوید بلکه از آن لذت بیرد.
۵- ارائه سرویس های پس از فروش رایگان یا پیک های ارزان قیمت
محصول شما باید این اطمینان را به خریدار شما بدهد که اگر محصولی که به او ارائه داده ای با مشکل مواجه شد شما می تواند او را پشتیبانی کنید یا اگر خدماتی ارائه می دهید باید یک سیستم پشتیبانی برای پاسخگویی به سوالات مشتری یا راهنمایی او داشته باشید. ارسال محصول به صورت رایگان در نقاط مختلف یکی از خدماتی است که می تواند بینندگان تبلیغ شما را به مشتری تبدیل کند.

سایت همکاری در فروش مدیناس علاوه بر اینکه محصولات تله شاپینگ را ارائه می دهد این امکان را برای شما فراهم کرده است که به صورت بازاریاب اینترنتی در فروش محولاتش شریک باشد و از بالاترین پورسانت برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.