معرفی فروشگاه ساز اینترنتی رایگان حرفه ای

معرفی فروشگاه ساز اینترنتی رایگان حرفه ای

در این پست قصد داریم به معرفی فروشگاه ساز اینترنتی رایگان حرفه ای بپردازیم . سایت مدیناس بزرگترین وبسایت فروشگاه سازی است که شما می توانید فقط در ۵ دقیقه فروشگاه خود را با هر دامنه ای که بخواهید بسازید می توانید وارد این سایت شوید و مشخصات خود را مانند شکل زیر وارد کنید. توجه داشته باشید که بعد از اینکه فروشگاه خود را ایجاد کردید هر زمان که بخواهید می توانید وارد پنل مدیریتی خود بشوید و توضیحات و قیمت محصولات خود را تغییر دهید. تصاویر دلخواه خود را قرار دهید و…

در این فروشگاه شما می توانید هر محصولی را که بخواهید انتخاب کنید و دسته های آنها را به گونه ای که دوست دارید بچینید در کل با وجود این که برای ساخت این فروشگاه زمان کمی می گذارید اما همه چیز با سلیقه شما پیش می روید با استفاده از قالب های متعدد خود می توانید آن گونه که دوست دارید سایت خود را به مشتری نشان دهید و در مورد محصولات خود توضیح دهید و آنها را به مشتریان معرفی کنید.

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی

۱- وارد کردن مشخصات فردی، ایمیل و رمز ورود و همچنین شماره حساب و شماره کارتی که می خواهید پورسانت شما به آن واریز شود.

۲- انتخاب یا تعیین دامنه سایت:

در این مرحله شما دو انتخاب دارید می توانید از دامنه سایتی که قبلا داشته اید استفاده کنید و فروشگاه خود را اصطلاحا بر روی آن پارکنید. اگر دامنه ای ندارید سایت مدیناس این امکان را به شما می دهد که یک زیر دامنه با نام دلخواه انتخاب کنید و به این ترتیب شما فروشگاه خود را با نام دلخواه خود البته به همراه نام مدیناس در ادامه ان خواهید داشت.

۳- نوشتن توضیحات کامل در مورد سایت خود

توضیحاتی که میخواهید سایت شما با آن شناخته شود به عنوان مثال شما می خواهید دسته لباس های زنانه را فقط در سایت خود عرضه کنید توضیحی که برای شما یهتر است توضیحی است که دارای کلماتی مانند بهترین لباس ها زنانه روز دنیا، ارزانترین لباس ها با بهترین کیفیت و… این گونه توضیحات توضیحاتی است که می تواند مخاطب را به داخل سایت شما بکشاند و او را ترغیب به خرید کند.

اکنون شما یک فروشگاه اینترنتی آنلاین دارید که می تواند شامل ۲۰۰۰ محصول متنوع شامل انواع لباس زنانه، انواع لباس مردانه، انواع زیور آلات زنانه و لوازم خانه واشپزخانه باشد.

از مزیت های این سیستم همکاری در فروش می توان به تنوع محصولات، تسویه حساب آنی با بازاریاب، دادن بیشترین پورسانت به به بازاریاب نسبت به سایر همکاری در فروشگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.