ارکان اصلی کسب و کار بازاریابی شبکه ای

ارکان اصلی کسب و کار بازاریابی شبکه ای

ارکان اصلی کسب و کار بزاریابی شبکه ای ،ارکان سه گانه ی اصلی کسب و کار بازاریابی شبکه ای:

۱٫ محصولات شرکت است که در اختیار شما قرار دارد. اگر افرادی وجود دارند که در بازاریابی این محصولات موفق تر از شما هستند، تقصیر محصولات نیست. به عبارت دیگر، در شرکت شما هر کسی محصولات مشابهی برای عرضه به عموم دارد

٢.  طرح درآمدزایی است. اگر هستند افرادی که درآمدشان بیش از شماست، این تقصیر طرح درآمدزایی نیست. طرح جداگانه ای برای خانم ها و آقایان وجود ندارد. برای گروه های سنی با زمینه های تحصیلی یارنگ پوست های مختلف طرح جداگانه ای وجود ندارد. این طرح برای همه ی افراد یکسان است.
٣. مهم ترین رکن یعنی خود شما هستید. واقعا تنها متغیر خود شما هستید. محصولات و طرح درآمدزایی همه مشابهاند، ولی تفاوت بین موفقیت و شکست خود شما هستید.

این بدان معناست که همین جا و همین حالا باید مسؤولیت کامل کسب و کار اریابی شبکه ای خود را بپذیرید. همین امروز تصمیم بگیرید برای نتیجه نگرفتن، هیچ کس و هیچ چیز را سرزنش نکنید.
در واقع، در بازاریابی شبکه ای پدیده ای متداول و فراگیر وجود دارد. افراد تنها دوست دارند شخص بالادستی خود را به خاطر همه ی مشکلات سرزنش کنند: «اگر بالادستی من این کار با آن کار را برای من کرده بود اوضاع بر وفق مراد بوده
اگر تصمیم خود را برای ایجاد یک سازمان بزرگ و موفق گرفته اید دوست دارم شما را تشویق کنم کار مهمی انجام دهید. دوست دارم که با شخص بالادستی خود خداحافظی کنید. با آنها تماس بگیرید و بگویید:
دوست دارم به خاطر این فرصت از شما تشکر کنم. بسیار سپاسگزارم. ورود به این کسب و کار برای من اهمیت داشت و از اینکه من را به این شرکت که به آن باور داشتید و اکنون من نیز به آن باور دارم معرفی کردید بسیار سپاسگزارم. ولی از این به بعد وقتی بحث ساختن کسب و کارم مطرح است همواره از شما به عنوان یک منبع و نه یک بهانه استفاده خواهم کرد. ممکن است گاه و بیگاه با شما تماس بگیرم. اگر موفق شوم عالی خواهد بود. اگر موفق نشوم هم اشکالی ندارد. قصد دارم کسب و کارم را خود بنا کنم و یک چیز را خوب می دانم و آن این است که ابتدا و انتهای آن خودم هستم»
وقتی همه ی مسؤولیت های حرفهی بازاریابی شبکه ای خود را بر عهده بگیرید همه چیز تغییر خواهد کرد.
آیا شگفت زده می شوید اگر بدانید برای ایجاد کسب وکار عظیمی در بازاریابی شبکه ای تنها به هفت مهارت اساسی نیاز دارید؟ آری هفت و نه هفتاد مهارت. هر یک از این مهارت ها نسبت اساسی است، ولی همیشه در شگفتم که با چه تلاش اندکی می توان هر یک از این مهارت ها را آموخت. اگر قرار بود یکی از دروس دانشگاهی، بازاریابی شبکه ای باشد، این درس یکی از آسان ترین درس ها می بود. این دانش علوم فضایی نیست، ولی شادمان خواهید شد اگر بدانید یکی از پردرآمدترین مهارت ها در سطح جهان است.

نکته اصلی که در بازاریابی شبکه ای وجود دارد استفاده از سیستم همکاری در فروش و مشارکتی است. اگر بخواهید بازاریاب شبکه ای را به صورت اینترنتی فعالیت کنید و فروشگاه اینترنتی برای خود پیاده سازی کنید به شما پیشنهاد می کنیم ثبت نام در سیستم شرکا را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.