با این 10 ایده از همین امروز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید!

با این 10 ایده از همین امروز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید!

پیشرفت تکنولوژی و دسترس بودن آن برای عموم و همچنین وجود شبکه های اجتماعی که امکان ارتباط را بسیار آسان و ارزان کرده اند باعث شده است که کارکردن از محدودیت زمان خارج شود و هر فرد بتواند هر کاری را در هر مکانی انجام دهد این مسئله می تواند باعث به وجود آمدن شغل های جدید، آسان با درآمد زیاد شود. اما تنها افرادی موفق می شوند به این درآمد برسند که توانایی های خود را بشناسند و آنها را شکوفا کنند. با این 10 ایده ای که ما به شما پیشنهاد می کنیم می توانید از همین امروز کار خود را آغاز کنید

ایجاد یک فروشگاه اینترنتی

شاید بگویید این کارمستلزم داشتن تخصص زیاد طراحی و مدیریت سایت و سرمایه زیاد برای تهیه محصولاتی که قرار است عرضه شود؛ باشد. اما ما با معرفی فروشگاه ساز رایگان مدیناس به شما می گوییم که می توان این کار را بدون هیچ سرمایه اولیه و نگرانی انجام دهید. فقط کافی است وارد این سایت شوید، ثبت نام کنید و و از میان 2000 محصولی که در این سایت وجود دارد هر کدام را که بخواهید انتخاب کنید بفروشید و پورسانت خود را بگیرید.

 فعالیت کردن به عنوان مشاور SEO

شرکت های کوچک زیادی وجود دارند که سایت هایی برای معرفی خود دارند اما اطلاعات و دانش لازم برای بهینه سازی سایت خود ندارند اگر شما دانش لازم در زمینه را دارید می توانید به عنوان مشاور سئو در این شرکت ها فعالیت کنید این کار را شما می توانید بدون اینکه نیاز باشد در محل شرکت حضور داشته باشید می توانید کارهای مربوط به بهینه سازی موتورهای جستجو را اتنجام دهید یا اینکه فقط به آنها مشاوره هایی در مورد  نحوه استفاده و کاربرد کلمات کلید و نکاتی درباره ساختار محتوایی که سبب افزایش ترافیک سایت خواهد شد بدهید.

 مربی کسب‌وکار

ممکن است شما ایده های زیادی در سر داشته باشید یا ایتنکه تجارب زیادی در مورد کارافرینی داشته باشید اما بنابه دلایلی خودتان نتوانید آنها را پیاده سازی کنید شرکت های زیادی وجود دارد که این بستر را فراهم می کنند که ایده های شما را پیاده سازی کنند یا مشاوره های شما راه کارهای بزرگی برایشان باشند. پس اگر این توانایی را دارید حتما از آن استفاده کنید و ان را دست کم نگیرید.

 مشاور شبکه‌های اجتماعی

بعضی شرکت ها به قدری بزرگ و پرمشغله هستند که نمی توانند خودشان به صفحاتشان در شبکه های اجتماعی برسند و فعالیت این شبکه ها را دنبال کنند به همین دلیل کارمندانی را برای این کار استخدام می کنند اگر شما هم آشنایی کامل با شبکه های اجتماعی دارید و تکنیک هایی را بلد هستید که می تواند در رشد و جذب دنبال کنندگان به صفحات شبکه های اجتماعی کمک کند حتما به این شرکت ها سر بزنید و آنها را در جریان توانایی های خود بگذارید  و در قبال پیشرفتی که  آنها در تجارتشان می کنند پول بگیرید.

 دستیار مدیر برنامه

آیا مهارت‌های خوبی و بی عیب و نقصی در زمینه مهارت‌ های مختلف سازمانی دارید؟

آیا مهارت حل و فصل مشکلات را دارید؟

آیا می‌توانید این کارها را بدون عیب و نقص انجام دهید؟

اگر این مهارت ها را دارید بهتر است بدانید که شرکت های زیادی وجود دارند که نیازمند فردی مانند شما هستند تا در کنار مدیر به بسیاری از کارهایشان سر و سامان بدهند و شما را به عنوان مشاور خود استخدام کنند.

 بازاریابی پورسانتی یا همکاری در فروش

بازاریابی دهان به دهان به عنوان یک راه جذاب‌ برای ترغیب مخاطبان، باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر از این پیشتر در سایت های بزرگی مانند دیجی کالا در زیر محصولات کامنت می گذاشتید می توانید این کار را همچنان ادامه دهید اما از این به بعد با دریافت پول این کار را انجام دهید.  تقریبا همه سایت ها و فروشگاه ها قسمتی از درآمد خود را برای تبلیغات عرضه می کنند شما می توانید مقداری از این پول را با کارهایی از این قبیل صاحب شوید. برای کسب موفقیت بیشتر باید با انواع بازاریابی پورسانتی آشنا باشید و میزان سودآور بودن هریک را بررسی کنید.

پشتیبانی فنی از راه دور

بسیاری از شرکت‌های کوچک یک نفر به عنوان کارشناس IT را استخدام نمی‌کنند. بلکه یک فرد به عنوان یک دوست یا عضو خانواده کامپیوتری دارند که در مواقع مورد نیاز، از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده می‌کنند. در صورتی که تجربه کار بر روی انواع رایانه و شبکه‌ها را داشته باشید می‌توانید به عنوان ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی، به عنوان پشتیبان فنی از از راه دور با شرکت‌ها همکاری کنید و کمک فوری در زمینه IT را به شرکت‌ها ارائه دهید.

فروشنده محصولات دست ساز

افراد زیادی وجود دارند که قادر هستند وسایل زیادی را با دست و وسایل ساده بسازند این صنایع دستی هم که به تازگی محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده اند می توانند در سایت ها و کانال های شبکه های اجتماعی فروخته شوند اگر تصور می کنید می توانید به این افراد در فروش بیشتر کمک کنید از همین امروز این کار را آغاز کنید.

توسعه برنامه

امروزه گوشی های هوشمند کاملا همگانی شده اند و همه افراد برای انجام بسیاری از کارهای خود از موبایلشان استفاده می کنند به همین دلیل است که روزانه به تعداد برنامه های موبایل اضافه می شود اگر شما هم ایده ای برای ساخت یک اپلیکیشن موبایل دارید و از قضا برنامه نویسی هم بلد هستید، توسعه دهندگان نرم‌افزار زیادی وجود دارند که به دنبال این گونه افراد باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.