حفظ حریم شخصی

حفظ حریم شخصی

مدیناس بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران خود تاکید ویژه‌ای دارد. شما به عنوان یکی از اعضای مدیناس برای ایجاد حساب کاربری، اطلاعاتی نظیر شماره تلفن و ایمیل و آدرس وارد خواهید کرد که تنها برای ارائه‌ی خدمات بدون نقص از طرف مدیناس کاربرد دارند و نزد ما محفوظ خواهند ماند. گفتنی ست که از این داده‌ها برای ارسال محصولات استفاده خواهیم کرد. شماره تلفن اعضا نیز تنها برای ارسال پیامک جهت در جریان گذاشتن شما از روند ارسال محصول استفاده خواهد شد.

حفظ حریم شخصی در دسته بندی لباس

شرایط حفظ حریم شخصی مشتریان فروشگاه مدیناس:

با توجه به ماهیت لباس برپایه رازداری و حفظ حریم شخصی و محرمانه ماندن محتویات سفارشات , محصولات سفارشی  این دسته محصولات با شرایط زیر ارسال میشوند:

  •  به هیچ وجه نامی از مرسوله بر روی پاکت پستی درج نمیشود ، بدین صورت که اگر شما محصول ” شورت زنانه” خرید کنید به جای عنوان اصلی محصول کلمه ی ” s.z ” بر روی فاکتور شما درج میشود.
  • کلیه بسته های پستی در سراسر کشور در لفاف پوشیده ارسال شده و به هیچ وجه محتویات بسته هنگام تحویل به شما مشخص نخواهد بود.
  • سفارشاتی که در تهران ارسال میشود در نایلکس مشکی و کاملا پوشیده و وکیوم شده برای مشتریان ارسال می شوند و به هیچ وجه محتویات داخل بسته مشخص نیست.

بنابراین از  محرمانه ماندن محتوای بسته سفارشی  کاملا مطمئن باشید و با خیال آسوده خرید خودتان را از دسته بندی لباس انجام دهید