درباره ما

تیم مدیریت و پشتیبانی سیستم شرکا با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش و عرضه محصولات متنوع فروشگاهی در اینترنت با یک پشتوانه و سابقه بسیار درخشان در این خصوص فروش و همچنین با استفاده از یک کادر مجرب و حرفه ای در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت اقدام به راه اندازی بزرگترین و جامع ترین سیستم فروش از طریق بازاریابی و مشارکت با وب مسترهای عزیز کرده است.

در این سیستم تنوع بالای محصولات، پورسانت هدفمند با رقم بالاتر و پشتیبانی شبانه روزی دست در دست یکدیگر داده اند تا جامع ترین و بزرگترین مرکز فروش و همکاری در فروش را برای همکاران محترم فراهم کنند.

سیستم شرکا چیست؟

امروزه افراد زیادی هستند که می خواهند از راه فروش در اینترنت کسب درامد کنند، این کار در کل دنیا گسترش یافته و یکی از مشاغل جذاب و پردرامد به حساب می آید ولی در نگاه اول و حتی در گام اول شروع یک فروشگاه اینترنتی دردسر های مخصوص خود را داشته و حتی گاهی محدودیت های زیادی دارد که باعث میشود اکثر افراد از راه اندازی ان صرف نظر کنند.

با وجود فروشگاه های فعال دیگیری که در زمینه کاری شما هستند و تنوع بالای محصولاتی که در ویترین آنها عرضه میشود عملا شروع کار یک فروشگاه اینترنتی خوب با تنوع بالای جنس احتیاج به یک سرمایه اولیه نسبتا بالا برای تامین جنس دارد.

در گام بعدی بستر فروش در اینترنت یک وب سایت قوی و خوب و کارامد خواهد بود که راه اندازی، طراحی و توسعه آن به خودی هزینه هایی را به شما تحمیل می کند و در کنار آن در صورت نداشتن تخصص کافی پشتیبانی و نگهداری از آن سیستم نیز احتیاج به نیروی متخصص دارد که مجدد منجر به صرف هزینه میشود.

حال با همه این هزینه ها در صورتی که فروشگاهی که راه اندازی می کنید موفق نباشد و قابلیت رقابت با سایرین را نداشته باشد همه این هزینه ها و وقت هایی که صرف کرده اید از بین میرود و عملا شما شکست میخورید!!

راه حل چیست؟

آیا راه حلی وجود دارد که بدون هیچ هزینه صاحب یک فروشگاه با بیش از ۲۰۰۰ نوع کالا بشوید؟!!

بله این حقیقت دارد به راحتی میتوانید فروشگاهی با تنوع بسیار بالای کالا داشته باشید، حتی این فروشگاه میتواند به نام شما باشد و با فروش از کالاهای آن کسب درامد کنید.

بله سیستم همکاری در فروش شرکا راه حل این مشکل میباشد.

سیستم همکاری در فروش شرکا در حقیقت یک بستر امن و یک محیط بسیار بزرگ مبتنی بر تکنولوژی روز برای فروش کالاهای ضروری و همچنین برندهای معتبر بازار می باشد، در شرکا هر کاربر میتواند به تعداد نا محدود فروشگاه با طراحی و محصولات اختصاصی و همچنین نام مختص خود بسازد و از طریق معرفی فروشگاه های خود به دیگران و فروش محصولات پورسانت دریافت کند و یک درامد پایدار بالا داشته باشد.

تنوع محصولات:

در سیستم همکاری در فروش شرکا متنوع ترین ویترین از محصولات عرضه شده است، در دسته بندی های لباس زنانه، مردانه و بچه گانه، ابزار و لوازم منزل، خانه، آشپزخانه و همچنین لوازم الکترونیک که بسته به سلیقه فروشنده و همکار بازاریاب امکان انتخاب همه محصولات جهت نمایش در فروشگاه و یا گزینش دسته های خاص و یا محصولات خاص وجود دارد.

در فروشگاه مدیناس بیش از ۲۰۰۰ عنوان محصول جذاب و پر فروش بازار عرضه میشود، همه این محصولات با قیمت بسیار رقابتی نسبت به سایر همکاران و با پورسانت بازاریابی بسیار بالا در دسترس میباشند که هم خریدار را ترغیب به خرید بیشتر می کند و هم سود دهی بالاتری برای بازاریابان دارد.