سیستم همکاری در فروش اینترنتی چیست؟

سیستم همکاری در فروش اینترنتی چیست؟

Affiliate marketing یا همکاری در فروش واژه ای است که این روز ها در دنیای اینترنت حجم زیادی از مطالب، مقالات و فعالیت های اینترنتی را به خود اختصاص داده است اما آیا همه افراد جامعه می دانند که دقیقا سیستم همکاری در فروش اینترنتی چیست؟ چگونه می توان به عنوان عضوی از این سیستم فعالیت کرد؟ یا اینکه چگونه می توان از همکاری در فروش کسب در آمد کرد. اگر شما هم می خواهید با سرمایه صفر به درآمدهای کلان دست پیدا کنید توصیه می کنیم به همکاری در فروش اینترنتی بیندیشید.

برای انجام هر گونه فعالیت نیاز است تا جنبه های مختلف آن کار را در نظر بگیریم در درجه اول اینکه این فعالبت قرار است در چه محیط و در  چه بستری  انجام شود همان گونه که از نام این نوع تجارت بر می آید اینترنت بستری است که انجام این فعالیت و همکاری را فراهم می کند. و  در مرحله بعدی عمده فروشانی که صاحب کالا و خدمات هستند و می خواهند به کمک خرده فروشان محصولات خود را به مصرف کنندگان آنها بشناسانند و در مرحله پایانی در اختیار مشتری قرار دهند.

۴ شاخصه اصلی تشکیل دهنده همکاری در فروش:

۱- برندی که مسئولیت تامین کردن کالا و خدمات است که به آن صاحب تجارت نیز می گویند.

۲-  شبکه ای که به عنوان واسط بین صاحب تجارت و بازاریاب وجود دارد و فعالیت های مالی را عهده دار می شود.

۳-  انتشار دهنده یا  “publisher” که در این سیستم بیشتر تحت عنوان همکار یا بازار یاب از او یاد می شود.

۴- خریداری که مصرف کننده خدمات یا محصول است.

سوالی که در مرحله بعد مطرح می شود این است که چگونه می توان به عنوان یکی از اعضای این سیستم فعالیت داشت. در پاسخ به این سوال باید گفت: به سادگی؛  فقط کافی است شما بر روی لینک ثبت نام در سایت همکاری در فروش مدیناس کلیک کلید و سپس فیلد ها و اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را تکمیل کنید. اکنون شما به عنوان یک فروشنده در سیستم همکاری در فروش می توانید کار خود را آغاز کنید.

بعد از اینکه شما وارد این سیستم شدید فعالیت شما رسمیت پیدا می کند و از این لحظه به بعد محصولاتی در اختیار شما قرار داده می شود که شما با انتشار دادن لینک خرید آنها در وبلاگ های شخصی، شبکه های اجتماعی، سایت و … محصول خود را به درخواست کنندگان معرفی می کنید هنگامی که فردی از طریق لینک شما این محصول را درخواست می کند درصدی از فروش برای شما مدنظر گرفته می شود جالب است بدانید که حتی اگر یک خریدار بعد از وارد شدن به سایت محصولات دیگر را هم خریداری کند باز هم برای شما درصدی لحاظ می شود. که شما هر زمان که مایل باشید می توانید از صاحب تجارت درخواست تسویه حساب کنید.

در ایران نیز مانند بسیاری از کشور های دنیا محصولات زیادی از این طریق عرضه می شود اما یک عیب اساسی در این گونه تجارت بین کشور ما سایر کشورهای دنیا وجود دارد و آن هم این است که متاسفانه در کشور ما بیشتر محصولاتی از این طریق عرضه می شوند که کیفیت بالایی ندارند به همین دلیل مردم نسبت به این تجارت تا حدودی بی اعتماد شده اند. سایت همکاری در فروش مودیناس سعی کرده است با عرضه محصولات درجه یک و با کیفیت این اعتماد را برگرداند.

مزایای سیستم های همکاری در فروش:

راه انداختن یک کسب و کار پر درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه

عدم نیاز به داشتن فروشگاه های فیزیکی

استفاده از اکانت های شبکه های مجازی برای کسب در آمد.

استفاده از وبلاگ های شخصی برای کسب در آمد

معایب این سیستم:

این سیستم به خودی خودی عیب به خصوصی ندارد و عیبی که به آن وارد است از ناحیه صاحبان این تجارت از که ممکن است پورسانت بازاریابان و خرده فروشان خود را سر موعد مقرر پرداخت نکنند در صورتی که اگر بازاریاب وجود نداشته باشد این تجارت هیچ گونه سودی وجود  نخواهد داشت همکاری در فروش مدیناس با داشتن ۸ سال سابقه درخشان و همکاری با سیستم همکاری در فروش شرکا همواره توانسته است بازاریابان خود را در بالاترین سطح رضایت قرار دهد.

مدیناس ارائه دهنده بیش از ۱۵۰۰ محصول با بالاترین کیفیت، کمترین قیمت و همچنین پرداخت بیشترین سود به بازاریابان در بین شرکت های مشابه است. از دیگر مزیت سیستم مدیناس که برای اولین بار در ایران اجرا شده است سیستم حسابداری و پرداخت آنی به همکاران خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.