چگونه قدرت ذهن خود را چند برابر کنیم؟

چگونه قدرت ذهن خود را چند برابر کنیم؟

هیچ کس بدون کمک نیروی همکاران به جایی نمی رسد. در یکی از فصل های قبل دستورالعملی برای تبدیل میل و اشتیاق به معادل پولی آن ارائه دادیم. اگر این دستورالعمل ها را با مداومت و فراست رعایت کنید و در انتخاب همکاران خود وسواس کافی به خرج دهید، بی آنکه متوجه باشید به بخشی از هدف های خود رسیده اید.
بنابراین بهتر است از قدرت بالقوه ای که در اختیار دارید با خبر شوید. در اینجا دو ویژگی اصلی گروه همکاران را برای تان شرح می دهم. یکی از آنها ماهیتی اقتصادی دارد و دیگری ماهیتی روانی ویژگی اقتصادی آن مشخص است. هر کس بتواند با اشخاصی که از شعور مقبول برخوردار باشند همکاری کند، با آنها هماهنگ باشد و از توان آنها بهره بجوید، به سود خود کار کرده است. این تعاون و همکاری مبنای تقریبا همه موفقیت های بزرگ بوده است. درک شما از این حقیقت بزرگ می تواند موقعیت مالی شما را مشخص سازد.
درک مرحله روانی اصل گروه همکار بسیار دشوارتر است. شاید این عبارت شما را در درک موضوع کمک کند. هر دو مغزی که در کنار هم قرار می گیرند مغز سومی با نیرویی نامرئی و ناملموس ایجاد می کنند که می تواند با مغز سومی در ارتباط باشد.

اصل همکاری گروهی و یا بهتر بگوییم ویژگی اقتصادی آن، برای نخستین بار ۵۰ سال پیش از سوی اندرو کارنگی با من در شد. کشف این اصل انتخاب فعالیت زندگی شغلی من بوده ایگروه همکاران اندرو کارنگی را حدود ۵۰ نفر تشکیل کارنگی به کمک آنها برنامه تهیه و تولید فولاد و بازاریابی آن را اجرا گذاشت. کارنگی معتقد بود که همه قدرت او در نیروی همکارانش خلاصه شده است.
سابقه کاری هر کسی را که در زمینه کسب ثروت موفق بوده است بررسی کنید تا به شما ثابت شود که آنها آگاهانه یا ناآگاهانه از ام گروه همکاران سود برده اند.

برای دستیابی به ثروت، اصلی از این مهم تر نیست.

مغز انسان را می توان با یک باطری مقایسه کرد. این یک حقیقت است که مجموعه باطری های الکتریکی، در مقایسه با یک باطری نیروی بیشتری تولید می کنند. همچنین مشخص است که هر باطری با توجه به واحدها و ظرفیت خود نیرو تولید می کند.
مغز هم به شکل مشابهی فعالیت می کند. بعضی از مغزها در مقایسه با مغزهای دیگران فعال ترند. و با کنار هم قرار گرفتن هماهنگ چند مغز انرژی فکری بیشتری در مقایسه با یک مغز ساده تولید می شود. درست همان طور که چند باطری بیش از یک باطری نیرو ایجاد می کند.
با رعایت این مطلب بی درنگ مشخص می شود که اصل استفاده از نیروی همکاران بستگی به نیروی مغزی افرادی دارد که در کنار هم قرارمی گیرند. و اکنون به مطلب دیگری در همین ارتباط می رسیم. وقتی گروهی ازمغزها باهم در ارتباط باشند و در هماهنگی با یکدیگر کار کنند، نیروی افزایش یافته ناشی ازاتحاد آنها در اختیار همه مغزهای تشکیل دهنده گروه قرار می گیرد.

همه می دانیم که هنری فورد در فقر و نداری شروع کرد. او بی سواد این را هم می دانیم که آقای فورد همه این کمبودها را در مدت ۱۰رفع کرد. و در مدت ۲۵ سال یکی از ثروتمندترین مردان آمریکا شد. این را هم فراموش نکنید که سرعت رشد و ترقی آقای فورد از زمانی چند برابر شد که او با توماس ادیسون دوست شد. حالا احتمالا بهتر درک می کنید که نفوذ اذهان بر یکدیگر تا چه اندازه مؤثر است. قدمی دیگر بردارید و به این حقیقت توجه کنید که مهم ترین موفقیت های آقای فورد زمانی شروع شد که او دوستی و همکاری هاروی فایر استون”، جان برو و لونز بور بانک را تدارک دید. این سه شخصیت هر کدام مغزی بزرگ و توانمند داشتند. اکنون بیشتر مشخص می شود که قدرت با اتحاد مغزها به مراتب بیشتر می شود.

اشخاص از طبیعت و عادات و نیروی فکری کسانی که با آنها همکاری و همراهی می کنند بهره مند می گردند. آقای فورد به سبب همفکری و دوستی با ادیسون، بور بانک، بورو و فایر استون به نیروی مغزی خود فراست، تجربه، دانش و نیروهای معنوی را افزود. از آن گذشته او از اصل گروه همکاران با رعایت روش های مندرج در این کتاب استفاده کرد.
شما هم می توانید از این اصل استفاده کنید. قبلا به مهاتما گاندی اشاره کردیم.
ببینیم که گاندی چگونه این نیروی عظیم را تدارک دید. شاید بتوان همه مطلب را در چند کلمه توضیح داد. او با بسیج ذهن و جسم بیش از ۲۰۰ میلیون انسان و ایجاد هماهنگی در آنها برای رسیدن به هدفی مشخص به این هدف رسید.

گاندی اقدامی اعجاز گونه کرد. زیرا هماهنگ کردن ۲۰۰ م بدون جبر و زور برای تحقق هدفی مشخص به راست اعجاز انگیز است. اگر شما این گفته را قبول ندارید، سه همکاری تنها دو نفر را برای رسیدن به یک هدف مشخص، و معین، به هم جلب کنید.
هر کس که کاری دارد که مستلزم استفاده از نیروی دیگران است خوبی می داند که جلب همکاری کارکنان و ایجاد هماهنگی میان آنها در پیش بردن برنامه ها تا چه اندازه دشوار است. وقتی دو یا چند نفر کنار هم قرار می گیرند تا برای رسیدن به هدف مشخصی فعالیت کنند، خود را در موقعیتی قرار می دهند تا از نیروی عظیم یکدیگر بهره برداری کنند. این بالاترین نیرویی است که همگان می توانند از آن استفاده کنند.
هنگام خواندن کتاب بیندیشید و مراقبه کنید. به زودی با مجموعه اصول پیشنهادی در کتاب آشنا می شوید. تا اینجا تنها جزییات هر یک از فصول را به تنهایی آموخته اید.
و قدرت احساسات مثبت
پول کم رو و وسوسه انگیز است. برای به دست آوردن آن باید تلاشی صمیمانه کرد. به این می ماند که دختر و پسر دلدادهای بخواهند به وصال هم برسند. برای دستیابی به پول باید از ایمان و باور کافی برخوردار باشید. باید باور را با میل و اشتیاق ترکیب کنید. باید آن را با مداومت و پایداری درهم بیامیزید. باید برنامه ای داشته باشید و آن را به مرحله اجرابگذارید.

در انتها لازم می دوانم یکی از راه هایی که می تواند برای شما کسب درآمد کند و نیازی به سرمایه اولیه ای ندارد را معرفی کنم:

سایت همکاری در فروش مدیناس سایتی است که به عنوان یک فروشگاه ساز اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا در کمتر از ۵ دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را با بیش از ۲۰۰۰ محصول راه اندازی کنید و تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این است که محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید و پس از خرید آنها پورسانت خود را دریافت کنید به همین سادگی!

برای اطلاعات بیشتر به سایر مقالات سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.