زیر مجموعه گیری در سیستم همکاری در فروش مدیناس

زیر مجموعه گیری در سیستم همکاری در فروش مدیناس

آموزش زیر مجموعه گیری و دریافت پورسانت

راه های کسب در آمد از اینترنت به وسیله همکاری با سیستم مشارکتی فروش لباس و لوازم خانگی مدیناس به طرق مختلف ممکن می باشد، یکی از ساده ترین و موثر ترین راه ها که به شما بازگشت وجه قابل توجهی را در صورت کار کردن مثبت و هدفمند تضمین می کند زیر مجموعه گیری و دریافت پورسانت از فروش زیر مجموعه ها می باشد.

روش کار به این صورت میباشد که شما با اضافه کردن زیر مجموعه به سیستم همکاری در فروش مدیناس، به ازای سودی که آن زیر مجموعه از فروش محصولات دریافت میکند میتوانید 5 درصد سود بیشتر دریافت کنید. این روش بسیار ساده بوده و فقط کافیست یکبار شما یک بازاریاب را به مجموعه معرفی کنید مادامی که ان بازاریاب فعالیت کرده و محصولات را به فروش برساند از سود فروش آن کاربر نیز بهره میجوئید.

شاید از خود بپرسید خوب با اضافه شدن بازاریاب این 5% سود بیشتر از کجا تامین می شود؟ از پورسانت بازاریاب زیر مجموعه شما کسر شده و به حسابتان واریز میشود؟

جواب این سوال منفی میباشد این میزان پورسانت اضافه از طرف سیستم پرداخت شده و به عنوان پاداش شما میباشد، در حقیقت با هر فروش موفق بازاریاب شما پورسانت کامل فروش خود را دریافت کرده و مجموعه مدیناس به شما نیز 5% پورسانت اضافه از سهم سود خود پرداخت می کند.

برای اضافه کردن بازاریاب به عنوان زیر مجموعه خود،از طریق کد زیر مجموعه گیری آن را برای دیگران ارسال کنید تا علاوه بر دریافت 5 درصد سود ، 3 امتیاز کاربری نیز دریافت کنید .

 

آموزش دریافت کد زیر مجموعه گیری :

در پنل همکار در قسمت منوی کدهای تبلیغات > کد زیر مجموعه گیری وارد شوید .

 

کد تبلیغاتی خود را کپی کرده و برای دوستان خود ارسال کنید .

برای دریافت کد تبلیغاتی به سادگی روش بالا عمل کرده و اقدام به ذریافت بازاریاب فعال کنید، توجه داشته باشید که همیشه سعی کنید بازاریابانی که جذب می کنید روحیه کار بالا داشته و به کار کردن علاقمند باشد به این ترتیب شما با یک تیر چندین نشانه زده اید و بدن داشتن فعالیت خاصی به درامد خود می افزایید.

دریافت پورسانت زیر مجموعه به چه نحوی است؟ و پرداخت در چه صورتی انجام میشود؟

برای دریافت این 5% سود مشارکت هیچ قانون خاصی وجود ندارد و برداشت این مبلغ به صورت آزاد بوده و میزان ان به موجودی پنل شما اضافه شده و بعد از رسیدن به حد نصاب برداشت میتوانید این مبلغ را برداشت کنید و لازم نیست هیچ گونه قانون خاصی برای این کار را پشت سر بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.