معرفی 10 سایت رایگان آموزش کسب و کار اینترنتی

معرفی 10 سایت رایگان آموزش کسب و کار اینترنتی

برخلاف تصوری که بسیاری از افراد دارند کارآفرین بودن یک ویژگی ذاتی نیست و نیاز به آموزش مهارت هایی دارد البته این استعداد باید در وجود یک شخص باشد و او آن را شکوفا کند. یادگیری مهارت هایی که در این زمینه وجود دارد موجب شکوفایی این استعدادها می شود. یادگیری این مهارت ها مستلزم آن است که شما چندین کتاب در زمینه های کارآفرینی را مطالعه کنید اما آیا همه افراد زمان و حوصله کافی برای خواندن این همه کتاب را دارند؟ بنابراین باید به دنبال منابعی مختصرف مفید و حتی صوتی تصویری باشید که این کار را برای شما آسانف سریع و لذت بخش تر کند. به همین دلیل قصد داریم به معرفی 10 سایت رایگان آموزش کسب و کار اینترنتی بپردازیم که کار شما را آسان تر کند.

۱- Code Academy

این وب سایت یک منبع عالی برای آموزش کسب و کار اینترنتی است که به صورت تعاملی زبان‌های مختلف برنامه نویسی مانند HTML, CSS, Javascript, PHP را آموزش می‌دهد. در این سایت این امکان وجود دارد که شما بعد از ثبت نام در آن ذخیره کنید و هر بار روند پیشرفت خود را آنالیز کنید و به این ترتیب متوجه نقاط ضعف و قوت خود شوید. کارآفرینانی که می خواهند تسلط بیشتری بر روی کار خود داشته باشند و بتوانند در گسترش و مدیریت سایت ها و اپلیکشن های خود بهتر عمل کنند یادگیری کدهای برنامه نویسی کمک زیادی به آنها خواهد کرد.

۲- Hubspot Academy

سایتی که پیشنهاداتی ارائه می دهد که می تواند به شما در Inbound Marketing ( بازاریابی درون‌گرا) ارائه می‌دهد و شما می‌توانید مدارک معتبرتری جهت شرکت در این دوره‌ها دریافت کنید. دوره‌های مطرح شده در Hubspot شامل موارد مانند بهینه سازی وب سایت، لندینگ پیج و مواردی مانند آن است. این مهارت‌ها می تواند تحول عظیمی در توسعه کسب و کار کار آفرینان ایجاد کند

۳ – Moz

وب‌سایت Moz یکی از معتبرترین وب‌ سایت‌های رایج در زمینه سئو و بحث‌ های فنی است که در آن دوره‌های تخصصی به صورت رایگان نیز آموزش داده می‌ شود. اگر قصد دارید تا بهینه سازی موتورهای جستجوگر را یاد بگیرید، می‌توانید از دوره‌های تخصصی و فوق‌العاده Moz استفاده کنید. این دوره‌ها به شما کمک می‌کند تا نکاتی درباره میزان مشاهده وب سایت را یاد گرفته و به کار ببرید. شما در این سایت می توانید مطالبی در مورد بهینه سازی سایت های فروشگاهی، خبری و.. بیاموزید همچنین در این سایت ترفندهای لینک بیلدینگ آموزش داده می شود.

۴- LearnVest

مدیریت پول و هزینه کاری بسیار مهم است کاآفرینان موفق این کار را بسیار درست انجام می دهند و همین یکی از علت پیشرفت های آنهاست در  learn vest کلاس‌ های مالی جالبی وجود دارد که می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند بسیاری از مطالب این سایت به صورت رایگان عرضه می شود.

۵- eDX

eDX یک وب سایت رایگان آموزش کسب و کار اینترنتی است که بیش از سیصد دوره در موضوعات مختلف دارد. تمامی این دوره ها درباره کسب و کار نیستند اما می توانند راهکارهای بسیار جالبی در این زمینه به علاقه مندان ارائه دهند.

۶- Khan Academy

در این سایت آموزش های زیادی در مورد علوم پایه وجود دارد که اگرچه بیشتر برای دانش آموزان کاربرد دارد اما به کارآفرینان کمک زیادی در توسعه کسب و کار آنها می کند. مهارت هایی مانند هنر و تکنولوژی های روز دنیا از جمله این مهارت های مفید هستند.

۷- MIT Open Courseware

این وب‌سایت یک بهترین‌های وب‌سایت‌های آموزش کسب و کار اینترنتی است که دوره ه‌های بسیار کاربردی آموزش داده می‌شود. در این وب سایت یک صفحه کارآفرینی وجود دارد. در این سایت همچنین یک لیستی از ایده های مختلف کاآفرینی وجود دارد.

۸- Kutztown University of Pennsylvania

این دانشگاه تقریبا ۱۰۰ دوره رایگان دانشگاه های  مختلف را دارد که برای کارآفرینان بسیار مناسب است. برخی از دوره‌های به اشتراک گذاشته شده در این وب‌ سایت عبارتند از برنامه‌ریزی کسب‌ و کار، عملیات و مدیریت و مباحث مرتبط با مالیات شرکت‌های کوچک است که برای کارآفرینان و بنیان‌گذارهای کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

۹ – Coursera

Coursera یک وب سایت آموزش کسب و کار اینترنتی است که مانند MIT Open Courseware با همکاری ۱۱۴ مجموعه اقدام به تولید دوره‌های رایگان برای حدود ۱۰ میلیون کاربر کرده است. یکی از مزایای وب سایت Coursera این است که دوره‌های بسیار ویژه‌ای با موضوع‌های تخصصی مانند” نوآوری برای کارآفرینان: از ایده تا بازار” که توسط دانشگاه مریلند تهیه شده است، را برای کاربران به اشتراک گذاشته است. تنوع و گستردگی شرکا و تولید کنندگان به شما این امکان را می‌دهد که از میان دوره‌های موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۱۰- OpenCulture

این یک وب سایت آموزش کسب و کار اینترنتی نیست بلکه یک وب سایت جمع‌آوری و به اشتراک گذاری منابع رایگان از سراسر وب است. این وب سایت شامل لیستی از ۱۵۰ دوره رایگان و عالی آموزش کسب و کار اینترنتی است که کلاس‌ها در iTunes و سایر کلاس‌ها به صورت ویدئویی و صوتی ارائه می‌شود. این سایت هم‌چنین دارای لیست کتاب‌های رایگان، مدارک دوره‌ها و سایر دوره‌های آنلاین مفید دیگری است.

 استفاده ار این وب سایت ها می تواند کمک زیادی به توسعه کسب و کار شما کند همچنین باعث می شود شما ذهنی خلاق پیدا کنید بتوانید ایده های جدید کارآفرینی خلق کنید.

سایت مدیناس با رائه یک سیستم همکاری در فروش گسترده که نسبت به سایر سیستم های مشابه دارای مزیت های زیادی مانند ارائه تنوع در محصول و تسویه حساب آنی است می تواند یک شروع بسیار خوب برای فرآیند کارآفرینی شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.